De oversteek

13 mei 2017 - Rotterdam, Nederland

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb dus bij deze weer een blog.

We zijn alweer een maand in Europa. Na vertrek vanuit Fort Lauderdale hadden we 8 zeedagen achter elkaar. Voor een cruise schip is dat best lang, dit kon je ook merken aan de bemanning. De eerste haven na 8 zeedagen was Madeira. Ben daar helaas niet de wal op geweest. Ben wel in Barcelona de wal op geweest wat was dat een drukte. Na Barcelona ben ik in Monte Carlo de wal op geweest. Super leuk om daar een keer geweest te zijn. Allemaal dure auto's en huizen. In Lissabon hadden we een overnight en zijn we gezellig de wal op gegaan. Na Lissabon ben ik in Portland weer de wal op geweest. Super mooi schiereiland met mooie uitzichten. 29 april waren we de eerste keer in Rotterdam. Hierna hadden we een cruise naar Denemarken, Duitsland, Estland, Rusland, Finland en Sweden. In Warnemünde lekker de wal op geweest. In Sint Petersburg hadden we een overnight. Hier ben ik natuurlijk de wal op geweest. Duurt wel ff voordat je door de douane heen bent. Het centrum van Sint Petersburg was erg mooi maar er omheen was alleen maar vierkant beton. In Stockholm hadden we ook een overnight. Ben hier natuurlijk de wal op gegaan. We zijn net begonnen aan onze tweede cruise richting het noorden. Heb er zin in.

Groetjes vanaf de Rotterdam

1. Ben en Lian:
    13 mei 2017
    Hoi Willem, geniet er van zo lang het kan.
    Lian en ik zijn tot 16 juni ook weg.⚓️ Gr Ben