Lang geleden!!

12 december 2015 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

Na een tijdje stilte weer effe een update vanaf de Westerdam. Ondertussen zit ik al weer vier weken op de brug met nog 7 weken te gaan. De eerste twee weken ben ik met de Sailors (matrozen) meegelopen. Iedere dag om vijf uur beginnen, en een beetje op het gemakje werken.

Ondertussen ben ik ook al 2 weken op wacht op de brug van 14:00 tot 18:00 uur, is een interessante wacht want dan pak ik alle vertrekken mee. en 's ochtends met het safety team werken. Ik heb ook een Lifeboat training gehad, hoe je deze het beste kan besturen, leuk en leerzaam om te doen.

Het schip is zich aan het opmaken voor kerst, alles is zowat versiert met kerst spullen. de kapitein is een beetje aan het doordraaien met kerst, die draait de hele dag kerst keiharde kerstmuziek, wat best grappig is.

Iedere keer in Fort Lauderdale is best leuk want dan komen er weer bekende gezichten aan boord. Dus is weer gezellig aan boord. Ondertussen ben ik ook druk bezig met m'n taken boek.

Voor nu weer effe genoeg.
Groetjes vanaf de Atlantische oceaan

1. G. Lenters:
    13 december 2015
    Wij wensen jou hele fijne feestdagen toe op de Atlanthise oceaan.
  2. Jörg und Barbara:
    14 december 2015
    Hi Willem!
    ele groeten en toch een spannende en mooie reis
    Jörg und Barbara
  3. Ben en Lian:
    15 december 2015
    Hé kapitein Iglo, ik dag dat je voor de kerst thuis zou zijn, niet dus.
    Bij deze alvast fijne kerst en een goed uiteinde, en laat hem niet zinken. ⚓️
    Groet ook van Lian.
  4. Guy en Annie:
    15 december 2015
    Helaba, allez zo te zien heb je het nog altijd naar je zin,
    nog eventjes en het zit er op.
    Alvast een fijne kerst en nieuwjaar gewenst, en geniet nog van de laatste weekjes.