In de Caribbean

14 oktober 2015 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

Eindelijk zijn we aangekomen in de Caribbean. Na een reis van 2,5 weken zijn we vandaag om 7 uur 's ochtends aangekomen in Fort Lauderdale. M'n oude hut genoot is ook vertrokken naar de UK om daar weer naar school te gaan. De reis vanuit Seattle was een mooie reis met een leuke stop in San Diego, lekker op het strand gelegen in Cabo San Lucas, de stad in geweest in Puerto chiapas, Het panama kanaal bekeken boven op de schoorsteen en de stad bekeken in Cartagena,

Nu hebben we maar een kort cruisje naar Nassau en Half moon Cay. Gisteren lekker wezen eten in de Pinnacle grill. Morgen de wal op en Nassau verkennen

Vandaag ben ik ook voor het eerst op wacht gegaan. Hartstikke leuk want je mag dan ook echt wat doen. Alleen het jammere is dat ik een uurtje eerder op moet staan.

Voor nu weer effe genoeg.

1. Fam. van de Ven:
    14 oktober 2015
    Kei leuk Willem net webcam gekeken jou niet gezien wel het bootje prachtig hoor geniet ervan
  2. Leendert Verbiest:
    16 oktober 2015
    Een uurtje eerder opstaan? volgens mij sta je pas om 11.00 op ofzo. Gaat het dan nu echt gebeuren met die fotos van parel witte stranden?