Op naar de Caribbean

5 oktober 2015 - Huatulco, Mexico

Ondertussen ben ik al weer een week onderweg naar de Caribbean. Na de laatste keer Seattle Zijn we in Vancouver, San Diego, Coba San Lucas en Huatulco geweest. Vancouver was erg leuk en is en mooie stad. San Diego was erg warm maar heeft een gaaf centrum, met de cruise terminal aan de rand van het centrum. Coba San Lucas was een lekkere strand dag met gelukkig een beetje bewolking en een lekkere temperatuur van het zeewater. Vandaag Zijn we in Huatulco geweest, ben alleen niet van boord geweest.

De temperatuur in de machine kamer is ook al aardig gestegen, het zeewater is vandaag 31 graden en dus is het in de machine kamer ongeveer 45 graden met een hoge vochtigheid. Dat is dus effe wennen maar dat komt vast wel goed.

De motor die we overhaalt hebben draait ondertussen ook weer. De zeedag voor San Diego hebben we hem gestart zonder grote problemen. Daarna een Kruk-as inspectie gedaan en weer gestart.

Met nu in het vooruitzicht Puerto Chipas, Puerto Caldera, Het panama kanaal en Cartagena in Colombia hebben we nog een week te gaan. en dan komen we aan in Fort Lauderdale, waar we eerst een Cruise van 3 dagen hebben naar Nassau en Half Moon Cay,

Ik zal na het panama kanaal wat foto's online proberen te zetten

1. Leendert Verbiest:
    6 oktober 2015
    Klinkt allemaal geweldig maar..... nu willen we fotos van witte stranden palmen en drankjes waar een parapluutje in steekt.
    Werkze :)
  2. Annelies van Wijngaarden:
    6 oktober 2015
    Ik zit met regen buiten en een havo 4 voor Economie in mn leslokaal. Jij zit aan de andere kant van de wereld in lekker weertje. De overeenkomst: we zijn beiden aan het werk :-)
  3. Oma:
    6 oktober 2015
    Oma geeft je een koft berichtje lekker dat je daar zo een fijne temperatuur hebt wat anders dan hier, wij hebben een sombere donkere dag met een klein beetje regen.het is leuk je reisverhalen te lezen. Zo zie je heel wat en heb je veel te vertellen
  4. Jascha Tra:
    6 oktober 2015
    Gave avonturen jongen. Geniet er van, leer veel en sla een danseresje aan de haak zou ik zeggen.
  5. G. Lenters:
    7 oktober 2015
    Gaaf hoor, wat doe je daar wat ervaringen op!!. Maar ook een mooi leventje denken wij. Groetjes van ons uit Hardenberg